Titlar

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:

Då vissa blev nyfikna på de olika titlarna som visas på ens presentation, så kan jag dela med mig med lite information om detta. Just nu är det väldigt basic, och det kommer förmodligen komma fler titlar som man på ett eller annat sätt kan få.

Titlarna som finns idag är följande(Bortsett från Administratör och Moderator):
Ny medlem - Visas fram till man varit medlem i 20 dagar
Vanlig användare - Visas efter man varit medlem i 20 dagar
Veteran - Visas när man varit medlem i ett år eller mer.

Utöver dessa tre, så kommer föreningar kunna ge en titel till dess medlemmar, så att det exempelvis står: Föreningsmedlem(SmHF, SHR)


Medlem i SHF
3997
5021
Jonas_:
Hur beter man sig för att få titeln "Föreningsmedlem" då ? :)

Givetvis är jag betalande medlem i en förening och har varit under ett antal år, det är en förutsättning antar jag.. 
Är det något "min" förening fixar eller är det terrariedjur.se som ändrar min titel från veteran till föreningsmedlem?

Mvh Jonas

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:

Det är fortfarande lite i planeringsstadiet. Tanken är att föreningarna själva kommer att "dela ut" dessa titlar.

Det kommer att komma mer information, men det är en del som inte är helt spikat ännu så jag vill inte säga för mycket.


305
147
HenkePetersson:
En titel som skulle kunna läggas till är titlen uppfödare och djur art/arter, kanske det till och med går att lägga in så att det syns under ens användarnamn med någon specifik färg  tex "lila" tillsammans med Trådar/ Inlägg och likes, ofta ser man folk som ropar eller letar  och startar trådar i sökandet efter en  uppfödare av en viss art.

På så sätt ser man enkelt vad folk pysslar med, och kan lätt ta kontakt med denna om ett intresse för en viss art finns.

Bara en tanke


741
681
Binks:
Då kommer Leopardgalningarna och majsormsgalningarna ha en hel skärm själv under sitt namn på alla deras morpher. ;)

1660
776
fluffis:
Förmodligen är det planerat mer utveckling av detta. Anders brukar ligga i :) Men jag tänkte på att titlarna hänger ihop med tiden. Det innebär att en som blev medlem för ett år sen men inte loggat in fler gånger sedan dess plötsligt blir veteran. Det känns ju lite konstigt. Titlar borde hänga ihop med aktivitet på något sätt, tycker jag.

305
147
HenkePetersson:
Binks skrev:
Då kommer Leopardgalningarna och majsormsgalningarna ha en hel skärm själv under sitt namn på alla deras morpher. ;)



Det är sant, men det finns väl inte så många som föder upp leos och majsorm längre, då är det nog större sannolikhet att det är kungspyton folket som har en hel sida för dom finns det gått om:D

Sen är det ju inte tal om att det ska listas alla morpher man har utan tex nick:Juttas Uppfödning: Leopard/ jungfru gecko Trådar: 25 Inlägg 4987 och Likes: 0 :D

903
509
Evanjeline:
Om det går att ordna hade det varit jättenajs om man kunde se någon form av vad personen föder upp, även om det bara blir pythons, boa, daggeckos, spindlar ect. Jag kan tänka mig det skulle bli problem om man föder upp väldigt många sorters olika djur, då kan det bli en jättelista;< Man kanske kan lägga in top tre man föder upp, sen lägga till med flera. Jag vet inte, men jag är intresserad av tanken.

Medlem i SHF
3997
5021
Jonas_:
Kanske jag som tänker fel men det finns ju redan en flik med uppfödarinformation på sidan:    

www.terrariedjur.se/?page=breeders


Evanjeline: Jag kunde inte hålla mig :) på svenska heter det pyton & inte python, ser många som skriver det engelska/amerikanska uttalet så du är inte ensam ;)



903
509
Evanjeline:
Heh, så kan det gå;P
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild