Vart köper man blommor?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

5
0
mickepedersen:

hej vart f.n får jag tag på en ficus promila klätrande ficus  har bromelior har jag hitat på  bauhaus västerås 

har ni nå bra hemsidor ni grejar blommor på  håller på och bygger upp ett kameliont terrarie

 

 


382
36
MariBarita:

Jag köptes min på Trädgårdpallettten i Malmö men det är knappast aktuellt för dig =P

Ring runt till blomsterhandlare i din närhet och hör med dem...lite dumt att åka iväg på vinst eller förlust till nån butik.


10
0
jigsaw:

Härom dagen var jag på Ikea i Hbg och de hade 4-5 st olika växter till regnskogsterrarium bl.a klätterfikus.

MvH jimmie


309
239
Gogs:

Det är väl bara höra med Blomsterlandet eller nåt annat ställe i V-ås om de kan ta hem det du vill ha annars?


5
0
mickepedersen:

i mårn ska ja ta en runda i västerås d blir  ikea plantagen allt ja hittar  tackar för tipsen


51
152
herperschoise:

Hallå där

Vi har gott om terrarieväxter, inklusive Tillandsier, Bromelier och annat. Båte monterat och krukat.

MVH

Magnus
www.herperschoise.se


1228
464
leedragon:

ser bra fejkväxter på   hemsida :O eller var det kanske sånna du menade?


51
152
herperschoise:

Nej det var det verkligen inte.

Vi har massor med Bromelier, Tillandsier och andra växter i butiken, men dessa finns inte på hemsidan.

Det skulle ta allt för mycket tid att fota var för sig och lägga ut dem på sidan.

Kontakta oss på vår sida så kan jag nog ta lite bilder åt dig, bara jag vet vad du jagar.

MVH

Magnus


Medlem i DHF
875
307
tenebrosa:

herperschoise kommer ni ha några växter med er till mässan?


120
59
xTheod:

Vet du hur man får sticklingar att överleva så kom hem till mig och klipp, bor i Västerås :) 

Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild