Boa

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

32
1
Zmeika:
Är det vara jag som är så oskicklig eller finns det verklig så liten skala av uppfödning av boa ormar? Varken uppfödarlista, Facebook grupper eller blocket/TD annonser som säljer diverse morphade eller normala bcc/bci. Ledsamt. Känner ni till någon uppfödare får ni gärna tipsa. 

Medlem i DHF
1082
773
Westman:
Alla kanske inte vill vara med på en lista

82
16
Bremnes:
Jag förstår inte riktigt...
Där ligger konstant annonser om olika boaormar här på TD. 
Har nog aldrig varit inne på blocket och inte sett en kungsboa till salu. 
Morfhandeln i Sverige, när det kommer till Bci och Bcc, är inte så stor i jämförelse med kungspyton och majs. Det kan vara en anledning till varför du inte hittar så många morfade djur. 

Ett tips är att lägga in en köpesannons här på TD. 

Lycka till!

32
1
Zmeika:
De som säljs är oftast ssp eller utan papper. Nej alla kanske inte vill det. Menar bara om det nu finns uppfödare som håller på med renrasiga boa ormar är de väldigt svåra att hitta ;)

278
122
Snakedude69:
i Know i few i will have to look them up.    i think one is near stockholm.   i will get back to you

733
295
markusbabs:
Det finns en grupp som heter "BOAS OF SWEDEN" på facebook :)

25
10
Retic:
Jag har bci ungar får iår. Bci normalfärgade samt salmon 66%het albino.
med papper givetvis. 

25
10
Retic:
Om någon vet om det finns jungle boor får man gärna pma mig. 
Mvh

32
1
Zmeika:
Tack för alla svar! 



903
509
Evanjeline:
Lite off topic, men vad är papper på en egenuppfödd reptil? Är det bara att man skriver sitt eget eller finns där faktiskt färdiga man kan använda? Det finns ju inga organisationer som skk till hundar där man går med och kan bli utsesluten från.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild