Kvinna hittad död bland giftormar och spindlar (Aftonbladet)

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

40
14
ZzaazZ:

www.aftonbladet.se/incoming/article18726788.ab

 

Yttligare mer negativ publicitet för vår hobby :-/

Tycker det är fel av Aftonbladet att peka ut att det fanns minst en giftorm samt spindlar i lägenheten när det inte ens är säkert att det var detta som dödade kvinnan.


Medlem i SHF
4004
5039
Jonas_:
Som jag fattade det hade djuren ingenting med dödsfallet att göra, med Aftonbladets journalistik blir man ju aldrig förvånad vad som skrivs, oftast rent nonsens bara :)

40
14
ZzaazZ:
Nej exakt eftersom förundersökning för mord/dråp inleddes så låter det ju bara som om att de vill trycka ner vår hobby yttligare en gång, Så länge inte mannen använde giftormen som vapen ser jag inte ens anledningen att nämna den.  
Allt för lite extra läsare
ddr:
Och genom att länka den här så bidrar du till flera läsare... 

429
254
JACLAR123:
Det låter dumt! Bara för man har ett husdjur..... Undra om han hade makaroner hemma? Seriöst! 

238
14
Regnskog:
Giftormar och makaroner är det en skillnad på. Även fast jag inte tycker dom borde ha skrivit det så förstår jag dom. Det blir intressantare om man hittar en död person i samma hus som flera giftdjur.. 

Medlem i SHF
274
341
Jubari:
Vad tusan har djuren med mordet att göra överhuvudtaget? "Kvinna mördad av man, de ägde en hund ihop" Relevant?

343
119
Salig:
Man blir ju nästan arg när man ser hur hobbyn utnyttjas för att locka läsare och skrämma upp allmänheten :/

25
4
pierresjostrom:
"Bland giftormar och spindlar" så fanns det bara en giftorm, och inte ens djuret som var skyldig till dödsfallet.. Blir så jävla förbannad på aftonbladet ibland, helt orelevanta fakta dom framför! "Kvinna mördad, fanns 2 Åsa-Nisse tidningar hos grannen" samma orelevanta fakta som i detta fall.

478
592
Rottenroth:
Kommunistbladet briljerar igen.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild