Hmmm...

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

205
25
Strunten:
Sitter med dottern och kollar bolibompa, supersnällasilversara tror jag det heter! Dom ska hjälpa någon unge med sin sköldpadda som har tappat aptiten! Konstigt när den bor i en pizzakartong, kul att dom har med reptiler men lite missvisande, alla ungar tror ju att det går hur bra som helst att ha dem i pizzakartonger :( har sett flera skumma exempel. som sagt kul med reptiler i barnprogram, men lite koll på grejerna blir nog bättre för djuren. hahaha ville bara häva ur mig lite :P

10
1
Patrik:
Var en jäkla tur att man inte betalar licenspengar då.... ;)

1275
1724
Falk:
Likaså med Jonas Wahlström, så fort han sitter i en tv soffa så ska han alltid plocka upp en fågelspindel ur fickan och sätta i handen på någon. Ger också en helt felaktig bild av skötseln för djuret när "experterna" gör så.

305
147
HenkePetersson:
Såg en jänkare i en talkshow som hade en grön trädpyton med sig i programmet, till en början verkade han jävligt skarp i sitt kunnande men när idioten till herpetolog påstår att den arten inte behöver mer än 50% fuktighet och kan hållas i både höga som låga terrarier  gärna med sand botten , då bytte jag kanal  och knöt min hand av vrede i fickan.

Är inte så insatt i den artens hållande, men till och med jag fattade och insåg hur fel han instruerade. och i rikstäckande amerikansk tv desutom... säger inte mer.

1275
1724
Falk:
Animalplanet har ju också en förmåga att framställa reptiler och kryp som onskefulla små giftiga demoner.

Medlem i SHF
274
341
Jubari:
Linus, när jag var på dagis för ett par år sen med lillbrollan. Satt dem i en ring och sjöng sånger, varav en sång var hur man stötte på en huggorm i naturen och man sa något ord så blev den ogiftig. Då kunde man minnsan plocka upp ormen för då var den harmlös :) Bra där.

205
25
Strunten:
bra när ungarn ska ut och trolla på huggormar!

25
4
pierresjostrom:
Tycker att animalplanet är en riktigt märklig kanal, gärna överdrivs det med storlek på ormarna, och även helt fel namn. Nätpyton och tigerpyton blandas alldeles for ofta ihop där, och även att en fullvuxen tigerpyton kan svälja en hel människa och gör det väldigt gärna också, blir så matt...
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild