Plastlådor till ormförsäljning?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

25
10
Retic:
Tja. Jag letar efter de vita "kaklådorna" man får ormarna i på mässor. (Vit låda med transparant lock) typ 30x20cm kanske. Jag behöver 18st såna snälla hjälp mig det är brådis! Norrköpingsmässan rullar in.

45
68
Jimmy_S:
Jag brukar köpa mina hos herpers choise.
www.herperschoise.se/category.html/plastburkar

60
40
bushman:
lpracks.com
herperschoise.se

741
681
Binks:
Annars funkar de väll fint med vanliga godislåder som de skänker bort i div matbutiker, eller känns de för tattigt? :)

333
97
leolina:
firstreptiles.se har också BraPlast-lådor och kommer att finnas på mässan i Norrköping :)

Medlem i SHF
4003
5038
Jonas_:
Som Binks nämnde brukar det gå att hämta godislådor helt gratis på många butiker :)

56
16
exotiskadjur:
Saken är väll den att godislådor är genomskinliga på sidorna och på mäss reglerna brukar det stå att det enbart får vara insyn från ett håll altså måste man då täcka för sidorna med något.

Medlem i SHF
4003
5038
Jonas_:
Det var nytt för mig faktiskt :) Jag har själv köpt en del ormar i godislådor på mässor, av personer som har bord och alltså inte någon "privatperson" som jag mött på mässområdet. Senast var det på mässan i Norrköping sist, han hade alla sina ormar i godislådor.

56
16
exotiskadjur:
okej ja dom kanske inte är så noga med den biten men iaf på amazonas regler/dispensen från jordbruksverket står det så här *Förvaringsbehållaren får endast ha insyn från en sida eller taket*

15
1
AlexanderHN:
Annars kan man ju lätt lösa det med lite tejp runt burken :)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild