Värva medlemmar

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

238
14
Regnskog:

Tycker det är fantastiskt att personer inloggade brukar ligga på runt 100 pers under dagtid!

Men, det kan bli ännu fler. Jag har själv stött på personer inom reptilhobbyn här i Sverige som inte hört talats om terrariedjur.se och det är ju självklart synd.

Så, för att komma till poängen så tycker jag att när man registrerar sig så borde man kunna skriva in namn på personen (Om det nu är så) som har värvt eller tipsat om sidan. När man har värvt t.ex. 20 nya medlemmar så får man någon slags belöning (presentkort, titel, fler möjligheter att redigera sin profil t.ex. t.ex)

 

Vad tycker ni? /Mvh Sislisko


Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:

Achievements, som låser upp en del funktioner tycker jag personligen är väldigt kul. Och att värva medlemmar är ju trots allt väldigt bra för sidan! Presentkort kan bli svårt, då sidan inte tjänar några pengar, men en titel eller kosmetiska funktioner är en möjlighet.

Det går i dagsläget att skriva in mailadressen på en person man vill tipsa (finns under "Mitt konto").

Jag tar gärna emot alla tips för att få hit fler medlemmar, och det är som sagt härligt att alla hjälper till att tipsa folk de känner :)

 


238
14
Regnskog:

Okej, men som du sa även ''gratis'' saker som titlar eller dylikt peppar ju folk till att få hit andra :)


384
18
mr_fan:

Men sislisko ibland har dom ju fototävlingar och ibland för den som vinner bil det ett pris :)


238
14
Regnskog:

Nu handlade ju inte det om att få saker, utan tekniker för att få hit mer medlemmar :)


384
18
mr_fan:

Ok missuppfatta :)

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild