Annonser på användarens sida

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

741
681
Binks:

Godmorgon!

Jag undrar om det inte vore en bra idé att det syns vad en person har för annonser genom att kolla på deras "sida".

Alltså att där de står "Presentation" "Bilder" "Mässor" "Blogg" mm så kunde det stå "Annonser" så man ser om den personen har några annonser.

Kan vara bra om det är någon person som man vet har många djur man har ett intresse av, och de då ska sälja något av sina djur.

Va tror du om de?


384
18
mr_fan:

tror detta finns på zonnen och jag skulle tycka det är en bra ide ifall man både kan hitta anonnsen på sin sida och i köp och sälj


1662
779
fluffis:

Jag håller med. Jag är nästan säker på att detta förslag redan finns i den stora förslagstråden "förslag hittills".


Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:

Detta är löst till kommande uppdatering :)


741
681
Binks:

Jag gick tillbaks ett gäng sidor för att kolla innan men såg inget så postade en tråd, men de är väll bra om det är på gång då jag tror de kan vara ett stort plus.


Medlem i SHF
4003
5038
Jonas_:

Bra ide!


270
80
Mjos:

När kommer nästa uppdatering då? Väntar med spänning och vänta är jag dålig på :P 


Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:

Binks, ja, jag uppskattar såklart tipset. Det är inte fel att det skulle nämnas flera gånger heller, för då vet jag att det är flera som tycker att det är en bra idé och jag kan prioritera upp det. Tack! :)

 

Vad gäller uppdateringen så gjorde jag en del förberedelsetester i tisdags, och tanken var att uppdateringen skulle komma upp i veckan. Eftersom det blev en del problem med testerna, behövs det tyvärr läggas en del tid på att se till att dessa är felfria. Jag vill inte ge något exakt datum, eftersom det uppenbart blivit förskjutet hela tiden, och då kan folk lätt bli missnöjda.

Med andra ord, det kommer när det är klart ;)
Om testerna visar bättre resultat i helgen, finns möjligheten att uppdateringen kan komma i början på nästa vecka, men vi får helt enkelt se.


264
125
Bildpunkt:

Oj så snart, det ser jag fram emot :)

Även om det tar fler veckor :)

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild