I love boas

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

22
9
Petra66:
Någon mer som är lika fascinerade av boaormar som jag är? Dessa stora graciösa men även mindre är så otroligt vackra. Jag har en rosenboa men en boa imperator är på ingång. Dock vet jag inte vilken lokalitet i sydamerika den kommer ifrån. Men en dag ska jag äga en Hog Island som är min stora favorit!

Medlem i SkHF
1424
1656
NellyNiklas:

Petra66 skrev:
Någon mer som är lika fascinerade av boaormar som jag är? Dessa stora graciösa men även mindre är så otroligt vackra. Jag har en rosenboa men en boa imperator är på ingång. Dock vet jag inte vilken lokalitet i sydamerika den kommer ifrån. Men en dag ska jag äga en Hog Island som är min stora favorit!

Kul att höra din entusiasm för bo'or! Finns många fina bo'or. Av någon lustig anledning så har jag absolut noll intresse för bo'or men har ett stort intresse för pytonormar. Jag kan inte förklara varför och jag är nog även lite besviken att det är så. Jag tänker att de har i stort samma roll och nisch, påminner väldigt mycket om varandra så jag borde gilla båda lika mycket, men icke. Du (eller någon annan) har  kanske en förklaring? 

Oavsett så gillar jag att Du gillar dem så mycket! Mycket nöje!

Mvh
Niklas

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild