Vad fick ni med er från Malmömässan?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

6107
4665
Tropfrog:
Hej

Ytterligare en fantastisk mässa. Träffade så många gamla och nya vänner inom hobbyn. Det är tydligt att hobbyn växer. Snart behövs större lokaler. Har blivit ganska så trångt och varmt.

Så vad fick nig med er?

Jag kom hem med meranuella tricolor och onödigt många växter. Främst bromelior och orkidéer. Lite inredningsmaterial, substrat och mat blev det också som sig bör.

Mvh
Magnus 

109
215
Eremit3n:

Vi sålde 35 klockgrodor och kom hem med en trädormbunke, två biophytum sensitivum, en blå selaginella, två bromelior, mjölmask och fyra kråkfötter.

Mycket trevlig mässa. Man känner igen fler människor varje mässa och skapar nya kontakter. 

121
87
Nickesnoken:
Kom hem med 3 sorters kackerlackor , akvarieväxter, snäckor och jungfrugeckos.... Det var otroligt mycket folk på mässan idag. 

547
248
David:
Tillbehör som värmelampor och belysning. 

918
517
Johnexotics:
Lygodactylus conraui par

Vampyr krabbor par 

Horrida trio

På bilden Paroedura picta :)1023169_vtmcinybkxibivvzhlko.jpg

8
4
Chrull:

Tropfrog skrev:
Hej
 Det är tydligt att hobbyn växer. Snart behövs större lokaler. Har blivit ganska så trångt och varmt.

Ganska trångt?
Som förstagångsbesökare tyckte jag att det var väldigt trångt. Stundtals gick det inte att röra sig varken frammåt eller bakåt.

Lite terrarieinredning var det enda som följde med mig hem, men jag funderade en stund på om jag behövde ytterligare en rosenboa . Kanske nästa gång.

547
248
David:
Chrull skrev:

Ganska trångt?
Som förstagångsbesökare tyckte jag att det var väldigt trångt. Stundtals gick det inte att röra sig varken frammåt eller bakåt.

Lite terrarieinredning var det enda som följde med mig hem, men jag funderade en stund på om jag behövde ytterligare en rosenboa . Kanske nästa gång.

Vem sålde rosenboor? Såg inga.

8
4
Chrull:
Rosenboa fanns precis till höger vid entren. Tror det var Ormar och sånt som stod där.

Medlem i SkHF
1360
1604
NellyNiklas:
2 små plastlådor och en pincett kom endast med hem denna gång. Lämnade av lite grejer vid SkHF's föreningsbord. Av personliga skäl valde jag att inte stå vid bordet och inte heller sälja djur som jag inledningsvis planerade. Kanske vid nästa tillfälle.

Men det var mycket besäkare (vilket det ofta är på årets första mässa) och kön utanför var påtaglig när jag begav mig hem 1,5h efter att dörrarna öppnades.

Mvh
Niklas
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild