Skansen akvariet

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

45
6
Terrariumhaha:
Vad tycker ni om skansen akvariet. Bra eller dåligt? Har själv sett att de hade två kungsboor i samma terrarium vid klapp och kramhörnan som de hängde ett skynke över (terrariet såg ut att vara tillräckligt stort för en) tycker också att Skansen Jonas inte borde slutat (man vet knappt något om den nya)

Medlem i SkHF
1360
1604
NellyNiklas:
Terrariumhaha skrev:
Vad tycker ni om skansen akvariet. Bra eller dåligt? Har själv sett att de hade två kungsboor i samma terrarium vid klapp och kramhörnan som de hängde ett skynke över (terrariet såg ut att vara tillräckligt stort för en) tycker också att Skansen Jonas inte borde slutat (man vet knappt något om den nya)

Jonas Wahlström har lämnat över till sin dotter (som redan var Vice VD). Där igenom så har Jonas fortfarande stort inflytande misstänker jag. Det är inte det lättaste att klippa en tråd man hållit hårt i, i mer än 60 år. 

Somliga gillar honom, andra inte alls. Det sägs att han har fifflat en del och varit inblandad i väldigt skumma affärer under åren. Jag personligen har en fot i den hörna som inte gillar honom. 

Mvh
Niklas

6108
4668
Tropfrog:
Sist jag var på skansenakvariet tyckte jag att det såg bra ut. Välskött och friska djur. Men detta var länge sedan.

Jag har svårt att bilda mig en uppfattning om en människa jag bara träffat två gånger. Men det hindrar förstås inte andra att skapa sig en egen uppfattning utan att ens ha träffat personen i fråga. Jonas dikt om riddare Anders är episk inom djurparksföreningen, jag skrattade så jag fick ont i magen och tårarna rann.

Mvh
Magnus 

Medlem i SHF
112
50
fmiaou:
Klapphörnan är ju inte deras vanliga hem.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild