Automatisk borttagning av annonser?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

42
18
emel:

skulle iaf jag tycka var en bra ide, att efter tex 30 dagar så måste man aktvit trycka på förnya annons inne på "dina annonser" för att den skall synas igen, hamna högst upp i listan samt dagens datum står när det förnyades.

kom och tänka på detta nu när jag sökte på phelsuma och såg en som var över 300 dagar gammal, vilket knappast kan vara akutellt längre?

 bara en liten tanke.

vill annars tacka för en jättebra sida!


2
0
Bertil:

Emel!

Detta inägg om automatisk borttagning av annonser var en av de bästa konstruktiva inlägg jag hittills sett. Du är tydligen en kille som tänker längre än näsan räcker. Fortsätt i samma anda. // Bertil


269
60
Jonas:

bra ide skicka iväg detta i PM till anders tycker jag.


229
124
CJBReptiles:

Visst kan det vara bra. Men jag har gjort fynd på annonser som varit mer än ett år gamla.

Frågan är ju om det verkligen är ett problem att gamla annonser kommer med när man söker efter något. De kommer ju ändå längst ner.

Mvh Carl Johan


Medlem i SHF
4003
5038
Jonas_:

Även jag har köpt en orm på annons som varit över 1år gammal..


42
18
emel:

kommer inte skapa någon diskussion om detta, utan det var bara ett förslag, som aktiv medlem så måste det ligga i allas intresse att ha annonser som är aktuella. sedan kanske inte en månad är den bästa tiden, utan kanske 1 vecka eller 3 månader, vad vet jag.

någon kanske bara gör en användare å sen lägger upp en annons som man sedan kollar en gång å sen inte bryr sig, bara för att lägga ut den på så många sidor som möjligt.

detta är även ett sätt för användare att göra aktiva handlingar på sidan med att få sålt/köpa djur eller prylar.

godnatt och sov gott :)


Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:

Man kanske helt enkelt ska kunna markera om man vill se gamla annonser eller ej?
Men framförallt kanske visa ifall användaren som lagt upp annonsen varit aktiv på senaste eller inte.


Medlem i SHF
4003
5038
Jonas_:

"Men framförallt kanske visa ifall användaren som lagt upp annonsen varit aktiv på senaste eller inte."

 

Det tyckte jag lät som en klok tanke..


269
60
Jonas:

mycke bra förslag i denna tråd. anders det du sa var riktigt smart.


1662
779
fluffis:

Ett förslag är att de nyaste annonserna visas som standard men om man vill se äldre annonser så får man trycka på en knapp som heter "visa även äldre annonser". Jag gillar också Anders förslag om användaren är aktiv eller inte.

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild