Reptil YouTube

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

34
0
Terrariumhaha:
I den här tråden kan ni rekommendera reptil youtubers. :)

86
69
Nickesnoken:
Brukar kolla på Serpa design, massa roliga terrariebyggen.

Snake discovery har mkt äggkläckning och sånt, trynsnokar, tjursnokar ,majsormar med mera. 

Clint's reptiles har en del fina djur som han visar upp också.

Amfibier (pilgiftsgrodor) då är vår forummedlems Tropical tutorials videor lärorika. 

86
69
Nickesnoken:
Jay prehistoric pets 
Stooora pytonormar... 

5965
4582
Tropfrog:
2023 edition:

www.terrariedjur.se/forum/thread/12753

Mvh
Magnus 

Medlem i GHF, SDS
3225
1972
EmanuelKarl:
Jag tackar för Shoutouten ovan!

Min största förebild när jag satte igång var The Dark Den, särskilt med spindlar. Tittade närmare religiöst på hans videor och följer honom fortfarande. Sen började jag gå över mer till SerpaDesign när jag fastnade mer för större regnskogsbyggen. Troy Goldberg är också en riktigt bra kanal för pilgiftsgrodor och även TCS Dart Frogs och Northern Frogger är trevliga.

Tom Moran (Tom's Big Spiders) och Dave's Little Beasties är nog de absolut seriösaste spindelkanalerna och riktigt bra förebilder. Många kan vara lite "YOLO" när man ska flytta spindlarna till nya terrarium och liknande, men här är det säkerhet (inte bara för en själv utan inte minst för spindeln) först och lugnt och metodiskt.  

86
69
Nickesnoken:
Johan exotic får vi inte glömma bort... ormar grodor ödlor sköldpaddor spindlar skorpioner och massa skoj. 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild