tips på plastback

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

31
1
RobinF:

Tips på plastback till kackerlacksodling någon :)? Måste vara färgad/ej genomskinlig, tåla värme från värmemattan. Mina kackerlackor äter inte sina grönsaker, gissar på att det är för att lådan jag har nu är genomskinlig och inte fick plats under bordet där det är mörkt


46
2
Jogga:

Den här kör jag med till min syrsodling. Borde fungera till kackerlackor med?

finns lock med.

www.jula.se/forvaringsbox-55-l-661035


31
1
RobinF:

Åh det är typ nånting i den stilen jag letar efter, tusen tack :)


1662
779
fluffis:

Svarta Smartstorelådor har jag hittat på Granngården. Vissa har jag kombinerat med transparenta lock från de transparenta lådorna, hur praktiskt som helst om man nu har användning för det och det har jag :)

www.granngarden.se/search?query=smartstore


340
91
Copa:

Har våra kackerlackor i SAMLA låda från Ikea..

www.ikea.com/se/sv/catalog/products/70102972//20206316


Medlem i SHF
4004
5039
Jonas_:

Och jag har mina lådor från Clas Ohlsson så det mesta funkar nog ser det ut som i tråden :)


31
1
RobinF:

Lådorna jag har nu är också från Clas ohlson, men dem verkar aldrig vara framme och äter o.O tror att det är för att dom inte står mörkt


Medlem i SHF
4004
5039
Jonas_:

På natten är det väl mörkt? Eller står dom under en lampa dygnet runt? 

Mina äter & förökar sig iaf grymt bra i Clas Ohlsson modellen, tror inte det är lådan det hänger på faktiskt :) är nog nåt annat som är knas är min gissning.


31
1
RobinF:

Jo på natten är det ju mörkt, dom förökar sig, det gör dem , men alla grönsaker e kvar o.O det är lagom temp. lagom fuktighet å mycket äggkartonger, dom har vatten, torrfoder... vad mer vill dom ha o.O? hörde att apelsin skulle vara riktigt poppis men dom skiter i de

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild