Aftonbladet och mördarpyton....

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

66
14
curow:

www.aftonbladet.se/nyheter/article18089041.ab

kan man annat än tappa hakan över hur dum säkerhetsvakten var?


53
0
mcfozzy:

Tragiskt, inte ormens fel heller. här kommer vi människor och bygger på era hem. Tyckte också säkerhetsvakten kunde varit mer försiktig men vi ska respektera dom döda.


75
8
Zicki:

Idioti på hög nivå... Har man ingen ormvana över huvud taget ska man fan inte ge sig på en 4.5 meter lång pyton! Som sagt, tragiskt att han dog, men jag hoppas att ormen är långt därifrån, och slipper stöta på flera människor.. 


343
119
Salig:

Hade han inte insisterat på att lyfta ormen hade det där aldrig hänt. Personligen skulle jag aldrig lägga en vild constrictor runt min nacke, och definitivt inte en orm på 4,5 meter. Ormens instinkt är att försvara sig själv. Hade de låtit djuret vara hade den förmodligen ringlat iväg och inte stört en själ. Okunskap är reptilers (och andra djurs) största fiende. Tyvärr lär de väl döda nästa stora orm de får syn på för att eventuellt döda denna "mördarpyton"...


Medlem i SHF
4004
5039
Jonas_:

Finns denna tragiska nyhet med en säkrare källa någonstans?

Litar inte ett dugg på skvallertidningar som Aftonbladet & Expressen :) Såna här historier ploppar upp lite titt som tätt, men sanningshalten i dom är knappt befintlig!


163
34
Danne:

Wow... Håller med Zicki: 100% idioti ! Aldrig kul med dödsfall, men helt ärligt... Vet du inte vad du gör så håll dig undan, simple as that.

Man får tänka på att det är Aftonbladet: dom lever på överdrifter. "Mördarpyton" my ass...


340
91
Copa:

www.usatoday.com/story/news/world/2013/12/27/python-kills-security-guard/4216591/

 

www.theguardian.com/world/2013/dec/27/python-kills-bali-security-guard-indonesia-hotel-snake

 

www.smh.com.au/world/python-kills-man-near-bali-luxury-hotel-20131228-hv704.html

 

edition.cnn.com/2013/12/27/world/asia/bali-python-attack/

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild