Matrix blodpyton (het ivory)

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

82
16
Bremnes:

Jag undrar bara om någon har koll på hur det ser ut med dessa i Sverige?

Har nog aldrig sett dessa till salu här i heller. Har fått hem en nämligen och har ingen aning om vad hon skulle kosta här i Sverige. 

Hoppas på att någon "blodnörd" kan hjälpa mig! ;) 

 


Medlem i SHF
4004
5039
Jonas_:

Finns ingen till salu här i Sverige och vad jag vet har det aldrig funnits :)

Sen skulle det vara automatisk uteslutning från sidan att skapa en sån här tråd utan att lägga upp en bild på djuret i fråga! ;) 

Avslutar väl med ett grattis till dig :)


82
16
Bremnes:

Ha ha!! Det där har du nog alldeles rätt i! Jag borde nog lagt upp en bild. Men då jag fick hem djuren igår så har jag inte velat störa dem i sin karantän. Men jag lovar dig Jonas att jag omgående skall lägga upp en bild på henne! :)

Jag misstänkte det oxå. Har själv aldrig varken sett eller hört talas om en i Sverige. Har haft koll på Ivorys sedan jag såg den första som VPI producerade. Men har ingen aning om vad en Matrix skulle kostat här hemma. 

Det mest intressanta med allt är att jag skulle enbart plocka hem 1.1 vanliga brongersmai, men fick hem denna honan i stället. Då jag inte har någon jätteerfarenhet av blod sedan innan så såg jag knappt skillnad på hanen och honan. Som att be någon novis att se skillnaden på en yellowbelly kp och en vanlig kp. 


82
16
Bremnes:


82
16
Bremnes:

Fick aldrig med texten...

 

Överst är Matrixen och undre är normal. Jag insåg till sist hur man ser skillnad på dem. Blir lite tydligare nu när de ligger bredvid varandra


69
16
Havoc:

Nämen vilka snyggingar ;)

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild