Söker möjlighet att träffa en skäggagam

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

2
0
Nordgrenarna:

Hej!

Ny här på forumet. 
Jag och barnen har snöat in på tanken att skaffa oss en ödla och sett till humör är det nog en skäggagam som skulle passa oss bäst. Men, jag vill göra det bästa för att försäkra mig om att barnen verkligen är med på noterna och framför allt då får träffa en skäggagam innan vi gör slag i saken.

Alltså, jag söker tips på en djuraffär eller någon privat ägare som kan tänka sig att visa upp sin kamrat i Stockholmstrakten, gärna i stadens norra delar.

Tack på förhand!

Mvh
Erik

20
10
Psthlm:
Nordgrenarna skrev:
Hej!

Ny här på forumet. 
Jag och barnen har snöat in på tanken att skaffa oss en ödla och sett till humör är det nog en skäggagam som skulle passa oss bäst. Men, jag vill göra det bästa för att försäkra mig om att barnen verkligen är med på noterna och framför allt då får träffa en skäggagam innan vi gör slag i saken.

Alltså, jag söker tips på en djuraffär eller någon privat ägare som kan tänka sig att visa upp sin kamrat i Stockholmstrakten, gärna i stadens norra delar.

Tack på förhand!

Mvh
Erik

Tja, vi har skäggagam , även andra sorters ödlor och ormar så det finns möjlighet men det är i södra Stockholm. 

2
0
Nordgrenarna:
Psthlm skrev:

Tja, vi har skäggagam , även andra sorters ödlor och ormar så det finns möjlighet men det är i södra Stockholm. 

Hej!
Tack för svar. Jag skickar dig ett PM.
Mvh
Erik
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild