Teman till fototävlingar

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4

160
91
turboadde:

Makro bilder.

Vad står i blom. (Blommande växter. Finns endel ovanliga växter i våra terrarier)

Kul att dela upp i olika kategorier med på djur men tyvär kan inte alla vara med jämt då.


Administratör
Medlem i SHF
565
710
Hanna:

Går även att ha tolkningsbara teman som exempelvis "värme" . Så får man tolka hur man vill utan att det finns några direkta "rätt" eller "fel". :) Tror det kan vara roligt att ha lite fritt också och inte bara teman som känns "låsta".


264
125
Bildpunkt:

Tycker absolut att man kan ha samma tema flera gånger, men kanske inte precis efter. :)


242
29
Blues:

terra växter.


1159
625
Temla:

"Snyggaste terrariet/inredning" eller "Mest orginella inredning". 

"Roligaste bilden" (för det var så många kul bilder i den tråden som förtjänar att vara med i en tävling).

"Sötaste bebisen" 

 

 


Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:

Temla "sötaste bebisen" eller "Nyfött" är helt klart ett tema som jag vill ha, bra tips. Men det är bäst att ta det till våren/sommaren då folk har fått nyfött på sina djur.

Bildpunkts tips om "Svenska herptiler" gillar jag också, men även den är säsongsberoende.

Har varit inne lite på det som turboadde nämner om att ha en specifik djurgrupp, och det kan självklart vara kul. Nackdelen är ju som du nämner att alla inte alltid kan vara med, men det kanske inte gör något.


Medlem i SHF
4003
5037
Jonas_:

Jag tycker det har kommit fram ett par riktigt bra förslag:

*Utfodring

*Nykläckt/nyfödd

*Svenska reptiler/herptiler

Sen tycker jag att i en fototävling ska ALLA kunna delta, inte bara dom som har blåa eller gröna djur :) så temat ska helt klart inte utesluta någon användare.

Temat terrarieinredning låter också intressant!

Skoj med fototävlingar, vi har ju hemskt många duktiga fotografer med underbara djur & terrarium som medlemmar på terrariedjur.se 

Keep up the good work!


1228
464
leedragon:

tema parning?


64
41
Hymenopus:

Ömsning kanske? Majoriteten här har ändå djur som ömsar skinn.


340
91
Copa:

Om alla ska kunna delta går ju Nykläckt/nyfödd också bort, Inte alla som föder upp =)

Logga in för att posta i forumet
Sida av 4
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild