Ogöslad täckbark och glasskenor till hyfsade priser?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

13
1
HellmadeReptiles:

Jag har lite funderingar runt om det är någon som vet vart man kan köpa Ogöslad täckbark denna årstiden (behöver mycket) Jag bygger om i stort sätt alla mina burkar nu, så det kommer behövas många påsar... Så någon som har koll kanske ? Sen Glasglidskenor är det någon som har koll på detta oxå var man kan köpa detta billigt ? Jag bor i en liten håla där det inte finns mer än en Pizzeria och en Järnhandel Typ... Och priserna på Järnhandeln är ju sinnessjuka 250kr/m, så det känns inte så ball att handla av dom...                                               

Tacksam för förslag


Medlem i DHF
1082
774
Westman:

 har alldrig set göslad täckbark :)


424
32
samthe0ne:

Glasskenor har både herpers choise och tropiska rum för relativt bra priser


13
1
HellmadeReptiles:

@ westman - Det finns faktiskt... hur konstigt det än kanske låter, jag köpte i början av sommarn nu som va 5säckar kom hem och började hälla i en burk och kände att det inte luktade Jordgubb... Läste på påsen och mycket riktigt den var göslad....? Om jag fått tag i någon special vet jag inte men vill inte råka ut för samma igen... för det var inte så ball kan jag lova :D

@ samtheOne - Ska kolla där :D Tack för förslag...!!!


Medlem i DHF
1082
774
Westman:

coolt

 

undra va man har den till då.

 

jag brukar köpa på Granngården eller Plantagen


Medlem i SHF
4004
5039
Jonas_:

COOP, Plantagen och granngården brukar ha stora säckar torv & täckbark. 5 säckar brukar ligga på 129kr eller nåt sånt.


340
91
Copa:

På tal om lister så beställde jag från www.ms-reptilien.de/

2,50Euro/meter


Medlem i DHF
875
307
tenebrosa:

copa vad vart totalkostnaden per meter då med frakt osv? 


340
91
Copa:

frakt 7 euro + 1 euro/kg

blev 600kr med frakt för 10 st 150cm lister


13
1
HellmadeReptiles:

Tack "Copa" har kollat lite på den Sidan och kör nog fan på det, det blir rätt mycke jag skal ha och det lönar sig fan att ta där ifrån... :D

Tack för era råd allehopa :D

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild