Otryckta tidningspapper

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

163
34
Danne:

Hallå där ute

Nu undrar jag ifall någon använder/känner någon som använder otryckta tidningspapper som underlag till sina reptiler. Isåfall skulle jag bli vääldigt tacksam om ni kunde berätta vart ni får tag på det. Har frågat runt lite överallt, och det närmaste jag har kommit är till ett tryckeri som säljer rullar på 4 ton (räcker en livstid, minst) vilket är för mycket, såklart. Alla svar o tips uppskattas.


Administratör
Medlem i SHF
565
710
Hanna:

Jag var på besök på en tidning där de ganska ofta fick en hel del otryckta sidor på grund utav maskinen. Vet inte hur pass vanligt det är, men vet att det ganska ofta kan krångla vid tryck. Så fråga tidningar om du kan få sidor som "misslyckats" eller vad man ska säga. Vet dock inte hur de ser på att ge bort/sälja blad så.


163
34
Danne:

Ska definitivt fråga efter misslyckade tidningspapper i fortsättningen. Tack så mkt, bra tips de där :)

 


229
124
CJBReptiles:

Det här kanske passar bättre?

www.kontorsvaruhuset.com/Article.aspx?article_id=VT342DUNBSG28HSFQ5N0JKA30DTNA9E2


733
295
markusbabs:

Eller detta?  Du kan ju såga rullen i den önskade bredden så är det bara att riva av rätt längd vid byte av papper.

www.byggmax.com/se-sv/byggvaror/farg-malning/mala-inne/sopsackar-golvtackning/17020/golvskyddspapp


163
34
Danne:

CJBReptiles: de där ser ju superbra ut ! Synd att dom inte har butiker nära mig. Hm, ska se hur fraktkostnaden blir. Rullen väger trots allt 9kg.

markusbabs: smart idé. Har inte tänkt på det innan. Ska kika på det, definitivt.

Tack så mkt för svaren. Uppskattas verkligen !

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild