Reptilrum i källaren

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

63
12
johansk:
Är en hel del kvar att fixa med lite kablar och grejer :) men golv väggar och tak är fixade iallafall :)

Medlem i SHF
4004
5039
Jonas_:
Sådär :) Börjar se bra ut nu, ett eget ormrum är nästan ett måste för oss som gillar dom stora pytonormarna & samtidigt har småbarn hemma :)

Jag kan tycka det är skoj att alltid ha pågående projekt i mitt rum, vet inte om man någonsin blir "klar".. Man hittar alltid på nya projekt & byggen men det är lite av charmen med hobbyn kan jag tycka.

Ser fram emot bilder på nytillskottet sen Johan :)

63
12
johansk:
Ja tanken är att det blir ett terrarium som ska stå längs väggen där osb terrarierna står när ormen som kommer blir större :) antingen ett byggprojekt då jag slår upp reglar och glasskivor mellan där och får en enorm yta.  Annars kunde jag eventuellt hämta ett 2500x120x120 terrarium i glas av han ja köper ormar av.  Det är ett fint terrarium så är väldigt inne på att hämta det just nu då det är ett fint terrarium och dom flesta jag pratat med säger att det är perfekt yta för en vuxen tiger

205
203
Micke_E:
För att får lite bonusvärme kan man flytta ut terrarierna lite från väggen och ställa elementen bakom. 

63
12
johansk:
Ok ska testa det :) blir antagligen lite flytt och grejer framöver när allt är iordning. Måste försöka gömma lite kablar och grejer framöver för har ormarna ute i rummet när jag städar lite och vill inte att dom ska trasla omkring i massa grejer :)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild