Beställa syrsor på nätet

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

47
9
linusekholm:

Är det någon som har gjort detta? Är det billigare? Finns det någon bra hemsida att beställa ifrån?


Medlem i SkHF
389
501
anniemalmros:

Cricket express. Billigare än min lokala zoobutik iaf och väldigt hjälpsamma. Snabb leversns och jsg vart nöjd när jsg bedyällt av dem!


Medlem i SHF
4003
5038
Jonas_:

Peter på Söderhamns reptilfoder är grymt duktig och hjälpsam!

www.reptilfoder.eu/


150
90
HameFall:

Om det är billigare eller inte är väll svårt att säga eftersom vi inte vet vad din lokala djuraffär tar plus att vi inte har en aning om vilken mängd du tänkt köpa. Tänk dessutom på att det tillkommer frakt osv och dessutom att du inte beställer på "fel" dag så dom får ligga på posten en hel helg.

Jag har beställt från olika hemsidor med olika resultat, vissa funkar fint och från andra så har ett 30-tal redan dött i frakten.. så jag kör på en djuraffär i här i Gävle även om jag skulle spara typ 40kr varje gång på att beställa från olika hemsidor. Men jag köper alltid 50st åt gången och börjar få mängdrabbat och jag kommer alltid hem med alla 50 levande! :)


62
0
fremar:

Vad får ni betala för syrsorna på lokala djuraffärerna? Vi har två stycken här och en tar 3 kr styck för syrsor och den andra 2 kr styck.


Administratör
Medlem i SHF
565
710
Hanna:

fremar: Här kostar de 4kr/styck. Glad att jag kör med kackerlackor istället.


55
1
JLundgren:

Jag har köpt både från Cricket Express och Söderhams. Jag blev definitivt nöjd båda gångerna! Det är mycket billigare än att köpa lokalt för mig iallafall och inga djur dog under transporten. Trots att de skickades till norrland i novemberkyla :)


205
25
Strunten:

Zooariet är helt klart outstanding, snabb leverans och alltid ny foderdjur om det hänt nått. får grejerna direkt till dören. 10 av 10 där.

 

Detsamma gäller HC :D


230
22
Nooon:

Jag kommer inte ihåg vad de kostar lokalt här... men det är väl priser ungefär någonstans som andra har. Det finns i olika storlekar och de små kostar förstås mycket mindre. Vill du hålla ner priset så är kanske ett alternativ att köpa dem så små som möjligt och sätta dem på värmning och gödning tills de är OK i storlek. ...annars håller jag också på kackisar - dubia.

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild