Kom ihåg migruta

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

593
551
Redfoot:

Finns kanske någonstans men jag har inte hittat den, en ruta att kryssa i så att sidan kommer ihåg inlösen.


340
91
Copa:

Skulle vara bra. Speciellt när man loggar in på mobilen då webbläsaren inte vill spara lösenordet för mig. 


88
153
LunarBallReptiles:

Har det kommit fram något mer om detta.... ?
En autologin funktion så man slipper knappa varje gång och SPECIELLT för mobilen där man skriver fel hundra gånger först innan allt är ok =)


305
147
HenkePetersson:

varje gång jag går in på sidan är jag redan inloggad varesig jag gör det på datorn eller mobilen,fattar inte varför det inte är så för er.. och jag har inte kryssat i någonting


Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:

En autologin-funktion går självklart att lösa. Anledningen till att det inte finns redan, är dels på grund utav säkerhet, men även eftersom man automatiskt är inloggad så länge man inte byter IP-adress eller dator. Därför har andra saker prioriterats före.

Har man en ostabil uppkoppling (t.ex. via mobilnätet) som byter IP-adress då och då, så blir man självfallet utloggad mellan gångerna.


88
153
LunarBallReptiles:

Om jag inte besöker sidan på ett par dagar så är jag utloggad även från datorn men så finns det ju ett mobilt skitbredband som stänger ner lite när det själv vill :-/

Men då vet jag anledningen till varför iallafall =)

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild