Cyberzoo - vad händer?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

Medlem i SHF
107
49
fmiaou:
Upplever allt oftare att det jag vill ha är slut! Under det senaste året har jag försökt beställa allt möjligt basic - cgd, uvb-rör, mossa, tillbehör, vitaminer osv. "Slutrutan" är uttjatad och jag vänder mig åt annat håll - vilket jag tycker är tråkigt då jag haft många positiva erfarenheter av Cyberzoo. Håller de på att gå KK eller är det helt enkelt en nationell (internationell?) brist på varor?

5902
4528
Tropfrog:
Jag tror att du får bäst svar av zyberzoo själv. Så skriv till dem och fråga.

Alla svar du får här är mer eller mindre gissningar.

Hur bolaget går är officiella siffror. Inte för att det ser jättebra ut, men absolut inte konkursmässiga:

www.allabolag.se/foretag/cyberzoo-ab/trollh%C3%A4ttan/zoologiska-tj%C3%A4nster/2KGNRVKI63ILC

Min högst personliga gissning är att de startade med ett alldeles för ambitiöst lager och nu måste minska kapitalbindningen i lagret.

Mvh
Magnus 

Medlem i SkHF
1288
1505
NellyNiklas:

Gissa och spekulera kan vi göra dagarna i ända. För inte så många månader sedan vill jag minnas att det var lite problematik gällande tillverkning av belysningen i Tyskland. Möjligt att det fortfarande är lite kvarvarande effekter. 

Därtill har vi lite tull-problematik men något oklar över status när det går åt vårt håll (import från USA till EU). Men å andra sidan alla ingredienser till något som importeras till USA för att sedan exporteras påverkar troligtvis exporten negativt.

Mvh
Niklas

Medlem i SHF
107
49
fmiaou:
Jo jag HAR pratat med dem i höstas om detta, de sa att det var leveransproblem och slut på vissa saker... men så här länge?

5902
4528
Tropfrog:
fmiaou skrev:
Jo jag HAR pratat med dem i höstas om detta, de sa att det var leveransproblem och slut på vissa saker... men så här länge?

Men dåså. Då har du ju sisådär 8 månader gammal information att gå på. Om du är nöjd med det så är det ju bra. Om inte så är det ju bara att uppdatera dig igen på samma sätt. Ingen här har någon bättre information än zyberzoo själva.

Mvh
Magnus 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild