Stubbe

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

25
3
LinnetNea:
Hejsan 
Jag har hittat 2 stubbar som är perfekta för min skäggagam angående klättermöjligheter. Men hur kan man göra den användbar? Jag vet ju inte vad som finns i den. Har kollat i de håligheter som finns Men hittar inget samtidigt så kröp det ut en skalbagge (oklart vad för sort). Eller detta spelar ingen roll? Inga myror alls.

Mvh
Linnéa

292
263
Formula76:
Bara till att använda som dom är.

25
3
LinnetNea:
Tack! Men bör jag inte vara orolig kring vilka djur som bor där? Jag har inte sett något direkt mer än småå gråsuggor, en skalbagge och någon konstig larv/puppa (säkert någon skalbagge). Men har dammsugat den

5902
4528
Tropfrog:
Skäggagam äter väl ändå upp alla eventuella djur i stubben som överlever flytten från fuktig svensk skog tii varmt ökenterrarium.

Mvh
Magnus 

25
3
LinnetNea:
Gör dem det? Isåfall känner jag mig lugnare nu. Läste någonstans också att gråsuggor dör när de kommer in i värmen utan fukt.

Medlem i SkHF
1288
1505
NellyNiklas:
Du kan lägga dem i ett badkar och koka upp lite vatten i vattenkokaren och hälla över stubbarna. Gör detta några gånger. 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild