Reparation

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

12
2
BigFredHero:
Tropfrog skrev:
Jag skulle nog bara skaffa en tub silikon och en sand som till färgen liknar den som tidigare använts. Ser inte ut att behöva laga frigoliten.

Mvh
Magnus 

Tack för hjälpen

12
2
BigFredHero:
Tropfrog skrev:
Jag skulle nog bara skaffa en tub silikon och en sand som till färgen liknar den som tidigare använts. Ser inte ut att behöva laga frigoliten.

Mvh
Magnus 

Står att man måste använda speciell silikon. Något tips? Hur länge måst min skäggagam vara utanför terrariumet 

5620
4307
Tropfrog:
BigFredHero skrev:

Står att man måste använda speciell silikon. Något tips? Hur länge måst min skäggagam vara utanför terrariumet 

Det skall vara akvariesilikon. Jag använde något som heter superstrong fix and seal, det är ännu bättre men mycket dyrare.

Mvh
Magnus 

12
6
Mikael0436:

Jula har en akvariesilikon som jag använder. luktar rätt skarpt av ättika så vädra ut ett par dagar tills det är luktfritt.

www.jula.se/catalog/bygg-och-farg/farg-och-fog/lim-fog-och-spackel/silikon/akvariesilikon-024638/?shopping-ad-brand&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwwLO_BhB2EiwAx2e-34xt8Qiia_4AdazexobCmff1SCDtMu_Tlw-ea1Eo_gWHhcMGwXwZGhoCnkIQAvD_BwE

12
2
BigFredHero:
Tropfrog skrev:

Mvh
Magnus 

Blev jättebra med silikonet. Fick blanda lite färger så det typ lika färgen som va innan. Tack för tipset 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild