Tidningshysteri

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

229
124
CJBReptiles:

Hej. Då lokala tidningen nappat upp information om min hobby efter en kontroll från länsstyrelsen så ramlar det in många negativa kommentarer. Så vill du hjälpa till att ge denna hobby ett bättre ryckte så hjälp gärna till med positiva kommentarer. Tack på förhand :)

Med vänlig hälsning, Carl-Johan 

st.nu/medelpad/sundsvall/1.6245035-grannar-oroade-over-stor-ormsamling?articleRenderMode=default


Medlem i DHF
1081
772
Westman:

men va i helvete

 


269
60
Jonas:

tror du kan vara lugn dom flesta verkar vara på din sida:) bara anna och den där andra som håller på.


158
19
Johanon:

helt sjukt, 

men jag har iaf skrivit lite om vad jag tycker :)


953
1840
peter54:

Det där känner jag igen, "been there, done that". Ett tips i all välmening om du tänker kommentera - gå inte ner på samma låga nivå som de kritiska hetsarna. Sånt ger dem bara extra pluspoäng i allmänhetens ögon.


Medlem i GHF
635
410
Jimmy:

Artikeln är ju positiv för dig, och det är snarare grannarna som framställs som halvhysteriska angivare.

"Goda" grannar som dessa är bara att ignorera.

I dyningarna av Kobrabettet och Pytondödsfallen (eller eventuellt morden/dråpen med orm som syndabock) för ett tag sedan glider nu medierna på en våg där där det publiceras allt möjligt snaskigt med ormkoppling.


142
5
JulefridHosOnkel:

Tror inte man behöver bry sig någon vidare. Det är bekräftat att det är rymningssäkert, och du har ditt tillstånd. Låt dom som inte har något bättre för sig gnälla :) Lycka till!


164
35
anders890:

Peter, väldigt bra skrivna argument (logiska och sakliga) kommentarer i tidningsartikeln, tummen upp!


31
6
slowfox64:

Bra skrivit, har kommenterat.


356
177
krypet:

Men vad nu, inlägget går inte att radera... och inte lyckades jag klicka rätt på sundsvalls tidning heller. Nu orkar jag inte skriva om min kommentar som bara försvann.

 

Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild