Expo Syd, Epilogen!

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 5

51
8
Rochkan:

Halloj!
Hur var er mässa? vad köpte ni? träffade ni några roliga personer?

Nu sitter jag här hemma i Norrköping och har precis inrett klart hos min nya groda och tjejens nya KP. Jag är helt slut.. 80 mil t/r, massa sålda/köpta djur och tillbehör, mega trevligt folk och en superrolig mässa tar ut sin rätt.
Det var miin första ExpoSyd men absolut inte min sista! 

Jag vill tacka hela gänget från terrariedjur.se som gjorde ett mega jobb med mina små skäggisar! Tack anders, Ajpaj, Fridelisan, HappyLucky, Flouken, fluffis + fluffis sambo, Ni är kanon!
Ett shout out, köpte ni skäggisar från terrariedjur.se's bord, kontakta gärna mig då! :)

Bjuder på en bild av min nya kompis vid namn Mr. Freeze. Hen är en Trachycephalus resinifictrix.


242
29
Blues:

Blev lite inköp

Heterodon nasicus 1,0 green phase
Eurydactylodes agricolae 1,0

Lysrör,cgd,vitaminer,kalk,hide,bottensubstrat,petbox,pinkis,växter.

En mycket trevlig mässa o goa tvåbenta.

 

 


32
11
Pred:

Skitbra mässa. Blev nett par sjysta Kp. En stingerbee och en pastell het geneticstripe=)


Administratör
Medlem i SHF
565
710
Hanna:

Tack själv först och främst. Kul att träffas. :)

Själv fick jag med mig en normalfärgad KP, en spindel, korkbark samt plantation soil. Hade jag haft mer pengar hade det blivit väääldigt mycket mer. Bilen blev proppfull kan jag tillägga. :)


424
32
samthe0ne:

Blev bara grejer köpta till mitt kommande terrarie, men det blir definitivt fler mässor framöver! !


1662
779
fluffis:

Grattis till din söta groda Rochkan!

Även jag hade en jättetrevlig mässa och det var roligt att träffa alla! :)

Tack för att jag fick stå vid terrariedjur.ses bord!

Jag tyckte det kändes som om mässan var lite större i år men det kanske bara är jag :)


15
3
Labeco:

Första gången för mig där. Men absolut inte den sista! 

Fick med mig en Morelia viridis Biak och en KP pastel. Så är helt nöjd. 

 


1
0
miss_starfield:

Min första mässa och absolut inte sista :) Fick med mig en iguana iguana red. Hade ett planerat inköp av leguan:)


55
25
benny69:

En massa smått och gott i tillbehörsväg. 12 p.leucomystax av Jimmy och 3 m.parilis av xcotte. Tack ska ni ha! 


Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:

Riktigt härlig mässa!
Vill tacka alla trevliga människor som kom och pratade vid vårat bord eller stannade en och hälsade medans man strosade omkring och tittade på djur.
Hoppas på att se er på fler härliga mässor framöver.

Vill även passa på att tacka lite extra för den Phelsuma grandis-hanen jag fick. Han sitter just nu i sitt nya terrarium och verkar trivas superbra.

Jag kom hem med:
1st Äggkläckare
1st Kultur bananflugor
1.0 Phelsuma grandis
1.1 Anolis gingivinus

Logga in för att posta i forumet
Sida av 5
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild