Bygga TV - bänk?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

8
0
cajsalindqvist:
Hej! Jag har länge haft jättesnäckor i terrarium och jag och sambon kollar just nu på om det går att göra ett stort terrarium till en TV bänk. Jag har dock inte sett någon göra det tidigare och funderar på om det kanske finns hinder som jag inte insett? 

Planen är att köpa ett terrarium (ungerfär 100x 50 x 50 ) med dörrar på sidan. Sedan att sätta en platta med små hjul undertill så man lätt kan flytta terrariet och sätta en bordsskiva. 

Låter detta som en totallt orimlig plan? Tänker att annars borde man kanske sett mer av detta tidigare? 

663
345
Johnexotics:
Bygg ett i stället blir nog billigare å bättre 

5099
3875
Tropfrog:
Om tv bänken redan finns så är det ju ett ytterligt upcycling projekt. Så varför inte?

Vill man ha terrarium i glas så är det nästan alltid billigare att köpa färdiga än att köpa glas och bygga själv. Så därför görs det oftast bara när man behöver annat än standardmått. I detta fallet känns det spontant som att det kan bli mycket snyggare med ett terrarium som har exakt samma mått som tv bänken. Så jag hade nog övervägt att bygga själv och skippa bordsskivan emellan. Några hundralappar extra kan det helt klart vara värt.

Mvh
Magnus 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild