Hamm? Hur var mässan, vad fick ni med er? :-)

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

25
22
MikeM:
Var det en lyckad mässa, vad fick ni med er därifrån? :-)

1228
464
leedragon:
MikeM skrev:
Var det en lyckad mässa, vad fick ni med er därifrån? :-)

VAr på väg att starta samma tråd haha

Medlem i SHF
6
11
extendus:
Det är alltid kul att komma dit, sen är du ju roligare om man får något med sig hem som man letat efter :) Söker man arter utöver de "vanliga", så är det all idé att försöka hitta någon säljare ett bra tag innan mässan och boka. Själv tog jag hem Anolis barbatus och Anolis roquet summus. Inga av dessa såg jag till på något bord, så hade jag åkt ner med förhoppningen att hitta utan att boka innan, så hade jag blivit besviken.

200
258
Lordguras:
1.2 varanus salvadorii

25
22
MikeM:
Lordguras skrev:
1.2 varanus salvadorii

Trevligt. :-)
imponerande djur.

14
10
Karma_nn:

Var coolt! Första gången jag åkte ner dit, var väldigt trevligt att åka med SHF-bussen. Hämtade upp två förbeställda red base gargoylegeckos och hittade även en tredje när vi var där. 


Extremt trångt däremot så det var svårt att faktiskt komma fram och se djuren, och hur varmt som helst där inne så jag kunde inte stanna där inne särskilt länge. Men det var roligt ändå! Många djur och morphs man inte ser lika ofta i Sverige var där. :)


74
57
Mellowman:
extendus skrev:
Det är alltid kul att komma dit, sen är du ju roligare om man får något med sig hem som man letat efter :) Söker man arter utöver de "vanliga", så är det all idé att försöka hitta någon säljare ett bra tag innan mässan och boka. Själv tog jag hem Anolis barbatus och Anolis roquet summus. Inga av dessa såg jag till på något bord, så hade jag åkt ner med förhoppningen att hitta utan att boka innan, så hade jag blivit besviken.

Roligt med Anolisar!.
intressanta djur :)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild