Uppfödarintyg mal

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

32
4
pryss:
Ja letar efter en mal till uppfödarintyg som man kan skriva ut! 

167
163
Imori:
pryss skrev:
Ja letar efter en mal till uppfödarintyg som man kan skriva ut! 


Hej!
Testa att googla "uppfödarintyg". Är rätt säker på att JBV:s egen pdf-mall dyker upp ganska högt upp bland resultaten.

32
4
pryss:
Ja har försökt...

29
17
Graptemys:
Här har du. :)
www2.jordbruksverket.se/download/18.2c4b2c401409a33493149e3/1642586700764/E9_181.pdf

Medlem i SHF
61
85
Fafnerian:
Imori skrev:


Hej!
Testa att googla "uppfödarintyg". Är rätt säker på att JBV:s egen pdf-mall dyker upp ganska högt upp bland resultaten.

Sist jag kollade så hade JBV plockat ner sin mall.

Medlem i SHF
4001
5023
Jonas_:
Vad roligt det kan bli... var helt säker på att någon försökte hitta ett uppfödarbevis för djuret malar.. 

Det finns mallar för uppfödarbevis här på terrariedjur.se. Dom använder jag ofta och är nöjd med utformningen. 

Medlem i SHF
87
67
do_it:
Jonas_ skrev:
Vad roligt det kan bli... var helt säker på att någon försökte hitta ett uppfödarbevis för djuret malar.. 

Det finns mallar för uppfödarbevis här på terrariedjur.se. Dom använder jag ofta och är nöjd med utformningen. 

Var hittar man mallarna?

32
4
pryss:
Graptemys skrev:
Här har du. :)
www2.jordbruksverket.se/download/18.2c4b2c401409a33493149e3/1642586700764/E9_181.pdf

Tack

Medlem i SHF
4001
5023
Jonas_:
do_it skrev:

Var hittar man mallarna?


Det verkar som att man måste ha skapat sin kull i uppfödningsdelen här på sidan för att få tillgång till mallen för uppfödarbevis, tyvärr. Eller jag kanske inte hittar det? Någon moderator eller annan som kan svara? 

Jag har skapat kullar för mina avkommor här på sidan. Då får varje individ ett id och du kan skriva ut bevis för enskilda individer eller hela kullen. 

Men som sagt, tyvärr verkar man inte kunna hämta mallen bara ändå.. fel av mig. 

Men enkelt att lägga in kullen här på sidan  : )

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:
Jonas_ skrev:


Det verkar som att man måste ha skapat sin kull i uppfödningsdelen här på sidan för att få tillgång till mallen för uppfödarbevis, tyvärr. Eller jag kanske inte hittar det? Någon moderator eller annan som kan svara? 



Det stämmer att man måste skapa upp kullen under uppfödning för att sedan få ut en mall. Den har då informationen som rör kullen redan ifyllt. Det skulle kunna gå att lägga upp mallen direkt, men samtidigt så blir det bättre spårbarhet med att ha kullarna upplagda.
Vi får även då statistik på vilka arter som föds upp, vilka temperaturer som fungerar m.m.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild