PodCast om belysning för skäggagamer.

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

Medlem i SkHF
980
1101
NellyNiklas:
Hade lite beslutsvårigheter om jag skulle klistra in i en tidigare skäggagamstråd eller ej. Just detta avsnitt fokuseras primärt på skäggagamer och den forskning som gjorts på dessa i fält. Mycket intressant och värt att lyssna/titta igenom, speciellt för er skäggagamsägare. Teorin och praktiken är givetvis applicerbar på andra soldyrkare.

youtu.be/Oby6d3YxYYY

Mvh
Niklad

Medlem i SkHF
980
1101
NellyNiklas:
Efter att ha lyssnat igenom hela podcasten så vill jag meddela att det diskuteras mycket mer än enbart belysning. Allt från olika observationer i fält, veterinär statistik, parasiter och sjukdomar, substrat/sand, foder samt allas favorit "att bada skäggagamer". Väl värt att lyssna igenom.

Mvh
Niklas

15
10
Tant:

Ska bli väldigt intressant att lyssna igenom hela, särskilt badet. Hade nämligen en diskusion med min dvärgskäggisbebis igår om huruvida henom är en sköldpadda eller ej...

Det var verkligen ett rejält avsnitt! ;)  


68
17
shpongel:
en mkt bra intervju. borde så många som möjligt se. inte bara skäggis-folk. mkt som va superintressant tycker jag. 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild