Mitt bygge - Höghus

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

66
14
curow:

www.clasohlson.com/se/Monteringstejp-Super/31-1633 


66
14
curow:

Nu är det färdigt..eller har varit i några dagar men för lat för att ta bild :P

 


Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2490
anders:

Snyggt! :)


66
14
curow:

Tackar :) Har man inte plats på längden får man ta sig tusan på att bygga på höjden!


424
32
samthe0ne:

hur länge lät du det vädra från båtlacken innan du släppte in ormarna, är lacken på utsidan eller insidan? Måste ha något att försegla min bakgrund med och har tyvärr inte råd att köpa akvarielack. 


66
14
curow:

insidan enbart och i runt två veckor ute på min balkong där allting byggdes.


424
32
samthe0ne:

okej, får se hur jag gör då: 2 veckor innan jag får hem min ögonfransgecko-hona och jag är inte klar med terrariet...


66
14
curow:

annars kan du ju alltid köra fogskum skära till snyggt sedan svart akvariesilikon silikon och jord. Kladdigt men går snabbare att torka. 

Gjorde det till mitt crestie terra för mina tjejer, de kan klättra bara finfint på bakgrunden också

Alternariv nr två...köp våtrumsfärg och måla frigoliten med..färg och skydd och frigolit tål vatten garanterat.

 


424
32
samthe0ne:

har ju gjort bakgrunderna klart nu ju, och beställt akrylfärg från Panduro... jag får försöka lösa allt till det bästa, ska ju lägga på puts på bakgrunden med


Medlem i SHF
3978
4995
Jonas_:

Sjyst curow !

Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild