AC / Kylning till ormrum

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

5089
3861
Tropfrog:
Vore det inte bäst att fråga hyresvärden?

Mvh
Magnus 

3
0
adocxyx:

Hej igen alla! Tack för era svar, verkar vara lite blandat. Hyresvärd har jag ingen då det är en bostadsrätt och föreningen är såpass ny att de knappast verkar etablerat vem man ska vända sig till. Men jag kommer i veckan höra mig för lite noggrannare, misstänker dock att det inte finns någon med svar på tal, kanske får vända mig till de som har byggt huset...? 


Absolut upplever väl ormar också sommartemperaturer, men jag får känslan att de kanske ändå är lite i överkant när de inte kan välja själva riktigt. Det handlar om djur som jag har fått ta över så har inte spjutspetskompetens kring allt men jag är väldigt mån om att de ska ha de bra! 

Och japp, det blir faktiskt 28-29 dagar som idag. Bor i Södra Sverige och är som sagt väldigt utsatt av solen. Misstänker att det inte lär bli bättre desto längre in på sommaren vi kommer.


Handlar för övrigt om följande arter: 
Kungspyton
Majsorm
Rosenboa
Västlig Trynsnok

Tar även tacksamt emot tips på fläktar eller dylikt som temporär (eller permanent...) lösning tills vidare.

Fridens liljor!
/J

Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild