90x45x90

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

3
0
viktor98:

Hej! 

jag har ett exo terra 90x45x90 terrarium med två phelsuma grandis i. 

Det är helt okej fint. Flyttade för någon dag sen så inte hunnit koppla in regnssystemet igen men det finns. 

Nu till min fråga, jag känner att det sett likadant ut nu senaste åren och skulle vilja utveckla det rent visuellt. Jag har ju exo terras färdiga bakgrund så kan inte göra så mycket med den. Men har ni några tips? Hur kan man bygga det mer regnskogsliknande? Mossa på grenar? Få marken roligare med en vattendel som paladarium var jag varit inne på flera gånger men känns svårt att bygga ihop nu? :) 

mvh 


165
93
Sockerfar:
viktor98 skrev:
Hej! 

jag har ett exo terra 90x45x90 terrarium med två phelsuma grandis i. 

Det är helt okej fint. Flyttade för någon dag sen så inte hunnit koppla in regnssystemet igen men det finns. 

Nu till min fråga, jag känner att det sett likadant ut nu senaste åren och skulle vilja utveckla det rent visuellt. Jag har ju exo terras färdiga bakgrund så kan inte göra så mycket med den. Men har ni några tips? Hur kan man bygga det mer regnskogsliknande? Mossa på grenar? Få marken roligare med en vattendel som paladarium var jag varit inne på flera gånger men känns svårt att bygga ihop nu? :) 

mvh 



Finns flertalet videos på Youtube du kan kolla in. Tex serpadesign

Tror jag har en gammal tråd däe jag bygger ett exo terra också
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild