Transport av terrarium från Nederländerna

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

3
0
Natsan:
Hej. INTRESSEKOLL ????
Sambon min ska göra en jobbresa genom Nederländerna snart och ska ta hem några terrarium därifrån. Han kör en lastbil så om någon mer önskar kan han ta med det. Han kör någon gång i Maj men datumet han kommer tillbaka vet jag inte exakt än.

Det är ZooMeds Terrarium (som jag ska ha iaf så de är så svåra att få tag på i Sverige) och några ex på Priser på dem är:
30x30x30 €91 (ca 1030kr)
46x46x61 €170 (ca 1925kr)
46x46x46 €149 (ca 1700kr)

Finns såklart annat, tex fulla kit osv. Bara skicka iväg ett meddelande så ska jag kika på det!

Tar ju såklart ingen kostnad för att han kör in de eftersom han redan kör rutten ☺️ Sen hur vi löser de där efter löser vi sen isåfall.
Är de någon som önskar något sådant så är de bara och höra av sig! Bild är ett exempel på vad jag ska ha hem iallafall ????

2
0
Gabbana:
Jag skulle behöva ett i måtten L150xD60x100H

3
0
Natsan:
Hej! Tyvärr verkar affären han ska till inte ha så stort.. Den största är 120x50x60

5099
3873
Tropfrog:
Känns som något som skulle kunna hanteras som en transporttjänstannons i köp och säljavdelningen och via pm?

Mvh
Magnus 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild