Inredning!

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

2
0
dontbesober:
Jag och min sambo har nyligen köpt en argentinsk svartvit teju och har mer än behövligt stort terrarium till den nuvarande lilla krabaten, problemet är att vi knappt finner storleksanpassade inredningsdetaljer till honom. Så som vi har nu finns det en stock och mat bad och vattenskål. Vi vill göra det så trivsamt och mysigt som bara möjligt åt honom där inne, så vore tacksam om ni visste någon bra hemsida med större reptil grejer eller kanske har något tips på hur man kan göra! 

Medlem i SHF
3997
5021
Jonas_:
dontbesober skrev:
Jag och min sambo har nyligen köpt en argentinsk svartvit teju och har mer än behövligt stort terrarium till den nuvarande lilla krabaten, problemet är att vi knappt finner storleksanpassade inredningsdetaljer till honom. Så som vi har nu finns det en stock och mat bad och vattenskål. Vi vill göra det så trivsamt och mysigt som bara möjligt åt honom där inne, så vore tacksam om ni visste någon bra hemsida med större reptil grejer eller kanske har något tips på hur man kan göra! 


Den absolut bästa inredningen finns utomhus i hela landet : ) alltså i naturen/skogen. Där finns allt från små små stenar till väldiga klätterträd och allt däremellan. Jag hämtar nästan allt utifrån och gjort i snart 30 år : ) 

Det enda jag köper är antagligen gröna växter och korkbark. 

2
0
dontbesober:
Okej tack så jättemycket för svar! får ta en tripp till skogen och kika runt lite då! :)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild