Div frågor kring växter

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

5104
3879
Tropfrog:
Det borde inte vara så svårt att identifiera om det är lysrör, glödlampa eller led. Alla lampor har också en märkning med hur många watt de drar. Det är inte fullständig information om hur bra en lyskälla, men det ger ett bra hum.

Det är en myt att växtnäring skulle vara farligt för djur. Ju fler gånger det upprepas, ju fler verkar tro att det är så. Om det var sant hade det ju inte funnits några djur i habitat där det växer växter.  I verkligheten är det tvärtom. Ju mer växter desto fler djur.

Djur behöver växter, växter behöver näring. Jag har kontinuerlig gödning i mitt terrarium via vattnet från regnsystemet.

Mvh
Magnus

5104
3879
Tropfrog:
Dubbelpost

19
3
OliverBorggren:
Tropfrog skrev:
Det borde inte vara så svårt att identifiera om det är lysrör, glödlampa eller led. Alla lampor har också en märkning med hur många watt de drar. Det är inte fullständig information om hur bra en lyskälla, men det ger ett bra hum.

Det är en myt att växtnäring skulle vara farligt för djur. Ju fler gånger det upprepas, ju fler verkar tro att det är så. Om det var sant hade det ju inte funnits några djur i habitat där det växer växter.  I verkligheten är det tvärtom. Ju mer växter desto fler djur.

Djur behöver växter, växter behöver näring. Jag har kontinuerlig gödning i mitt terrarium via vattnet från regnsystemet.

Mvh
Magnus


Okej funderar på att vattna med vatten från mina akvarie, ger det till de andra växterna hemma och de växer som satan

Ang lampan så är de Led. Men kan faktiskt inte hitta något ang Watt vilken känns lite konstigt. Har ett antal lampor till mina akvarie så vet ju hur det ska stå. Men just denna Kina lampa verkar det inte stå på 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild