Mall för Uppfödarbevis

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

6
2
snaketripreptiles:

Hej!

Jag kommer inom kort att börja avla och sitter nu och letar efter en färdig mall på hur ett försäljningspapper / uppfödarbevis kan se ut. 

Finns här någon trevlig som kan tänka sig att skicka något/några exempel? Mvh


1
0
JO_55:

www2.jordbruksverket.se/webdav/files/SJV/blanketter/Djur/in_o_utforsel/E9_181.pdf


Kolla denna. Använd den eller få lite inspiration.


6
2
snaketripreptiles:
JO_55 skrev:
www2.jordbruksverket.se/webdav/files/SJV/blanketter/Djur/in_o_utforsel/E9_181.pdf


Kolla denna. Använd den eller få lite inspiration.




Perfekt! Tack så jätte mycket :) 

31
28
LeafGecks:
Om du skapar en kull och lägger in det på registret för Terrariedjur så går det att ladda ner ett rätt schysst formulär som då är knuten med ett ID som går att söka upp. 


6
2
snaketripreptiles:
LeafGecks skrev:
Om du skapar en kull och lägger in det på registret för Terrariedjur så går det att ladda ner ett rätt schysst formulär som då är knuten med ett ID som går att söka upp. 



Häftigt! Det hade jag tänkt att göra. Tack! 

Medlem i SHF
86
60
Da_wall:

Ville inte lägga ut här då min adress och all annan info står med. så skickade i pm hur mitt uppfödarbevis ser ut :)

 


6
2
snaketripreptiles:
Da_wall skrev:
Ville inte lägga ut här då min adress och all annan info står med. så skickade i pm hur mitt uppfödarbevis ser ut :)

 



Tack :) 

36
31
snakeside:
När jag köpte min senaste orm fick jag ett laminerat papper med all information, inclusive information om föräldrarna, på ena sidan och på andra sidan fanns en bild på henne som juvinil. Det gillade jag, det är svårt att hävda att pappret inte gäller henne när hon bokstavligen finns på bild på det. Jag vet att det inte är nödvändligt men jag tyckte att det var en trevlig extra detalj. 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild