Uppfödare, hur?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

12
1
Ronjastroemberg:
Jag har läst, läst & läst ännu mer. Jag tänkte föda upp leopardgecko på hobbynivå, men hittar absolut ingenting upp uppfödare registrering? Jag vill ju ha ett namn på
min uppfödning & sköta de så snyggt som möjligt.. hjälp?!

5096
3865
Tropfrog:
Vad tror du om uppfödarregistret och journalfunktionen här på terrariedjur?


www.terrariedjur.se/breeding

Mvh
Magnus 

12
1
Ronjastroemberg:

Tropfrog skrev:
Vad tror du om uppfödarregistret och journalfunktionen här på terrariedjur?


www.terrariedjur.se/breeding

Mvh
Magnus 



Tack för svar! Där har jag varit inne och kollat men där kan jag bara registrera kullar, inte själva uppfödningen :( 


Medlem i SkHF
971
1088
NellyNiklas:

Via länken ovan: "Uppfödare" -> Skrolla tills du hittar din profil i listan -> överst finns en "editeringspenna/ikon". Där kan du tex skriva "Leopardgecko uppfödning". I listan kan du se vad andra har skrivit. 


Mvh
Niklas


12
1
Ronjastroemberg:
NellyNiklas skrev:
Via länken ovan: "Uppfödare" -> Skrolla tills du hittar din profil i listan -> överst finns en "editeringspenna/ikon". Där kan du tex skriva "Leopardgecko uppfödning". I listan kan du se vad andra har skrivit. 


Mvh
Niklas



tack för svar!! Har skrollat igenom listan men hittar inte mitt namn där.. är ju inte uppfödare utan vill registrera mig som de, men verkar inte vara samma sak som tex kattuppfödning. Försökte lägga till en kull nu för att se om jag dök upp men de hjälpte inte heller haha.. 


5096
3865
Tropfrog:
Om du föder upp djur så är du uppfödare. Om du registrerar en kull så är ju kullen registrerad och du är då en registrerad uppfödare.

Jag kan inte se att du registrerat någon leopardgecko kull ännu. Däremot finns det många andra kullar registrerade, vilket får mig att tro att registreringen utförts felaktigt. Jag registrerar själv inte några kullar så har svårt att säga vad som gick fel. Prova igen, om det inte funkar finns det säkert någon här som kan guida. Funkar det inte ändå så kontakta Anders, moderatorn så hjälper han dig säkert.

Lycka till
Magnus

12
1
Ronjastroemberg:

Tropfrog skrev:
Om du föder upp djur så är du uppfödare. Om du registrerar en kull så är ju kullen registrerad och du är då en registrerad uppfödare.

Jag kan inte se att du registrerat någon leopardgecko kull ännu. Däremot finns det många andra kullar registrerade, vilket får mig att tro att registreringen utförts felaktigt. Jag registrerar själv inte några kullar så har svårt att säga vad som gick fel. Prova igen, om det inte funkar finns det säkert någon här som kan guida. Funkar det inte ändå så kontakta Anders, moderatorn så hjälper han dig säkert.

Lycka till
Magnus

 

Nä jag tog bort de igen, har ju ingen kull nu haha.. får testa sen när första äggen dyker upp! Tack så mycket för all hjälp Magnus! 

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild