Uppfödare Ögonfransgecko honor?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

424
32
samthe0ne:

Hej!

Jag undrar bara om det finns någon här inne som har nån slags lista på olika privata uppfödare av ögonfransgecko? Vill köpa en till, men det måste liksom vara en hona. Hör av er med besked och tips!

MVH Samuel G


57
0
Linder2000:

Vi satte ihop våra Crested för ett par veckorsedan, kan bli bebisar snart, om det kan vara intressant


424
32
samthe0ne:

Ja och nej,  iom att jag har en hane kan det bara vara intressant med en  hona för min  del. Men om det går bra bokar jag gärna en unge på premissen  att jag  får byta om det inte är en hona. 


424
32
samthe0ne:

Jag har fått besked från en försäljare i Danmark om en hona, ska bara se till så att jag får köpa henne först med :)

 


Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:

Mikachu här på sidan håller på med en hel del uppfödning av ögonfransgeckos, så du kan ju höra med henne om hon har någon hon vill sälja eller vet var man kan få tag på.


424
32
samthe0ne:

Henne har jag pratat med på FB, och då hon inte har några könade djur och inte vill sälja sina fullvuxna honor har jag varit tvungen att leta vidare.

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild