Bygga terrarium på beställning

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

17
8
Adie98:
Tjena! Någon härinne från Skåne som bygger terrarium på beställning? Hade gärna byggt ihop ett själv men har helt enkelt inte ytan eller verktygen till de. 

36
12
GrontApple:

Om du har en skruvdragare kan jag tipsa om Terrariebyggarna. De är baserade utanför Stockholm men skickar över hela landet.

Jag köpte ett flatpack-terrarium för några månader sedan och förutom skruvdragare behöver du bara silikon och eventuellt en gummiklubba. Kan du sätta ihop en IKEA-möbel så klarar du även detta! :) Beroende på hur stort terrarium du behöver kan du behöva en till person som håller upp skivorna medan du skruvar eller tvärtom. Jag (inte händig) och min bror (ännu mindre händig) fick ihop ett 150x60x60 cm på kanske 45 minuter och det är både stabilt och snyggt.


40
11
Alfa99:

Hört att Terrariebyggarna är bra som GrontApple tipsade om däremot inte handlat där själv.

Beroende på storlek och material så skulle nog nästan vem som helst kunna bygga ett till dig.
Vad är det för mått du ska ha?

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild