Saknas gråsuggor i "lägg till terrariedjur" menyn?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

1
1
F14ming0:
Hej, jag har märkt att det saknas vissa gråsuggor som Porcellio bolivari, Armadillidium klugii och Cubaris sp.
Finnd det någon anledning för detta eller är dem bara inte inlagda? :)

663
345
Johnexotics:
F14ming0 skrev:
Hej, jag har märkt att det saknas vissa gråsuggor som Porcellio bolivari, Armadillidium klugii och Cubaris sp.
Finnd det någon anledning för detta eller är dem bara inte inlagda? :)



Du kan alltid skicka dm till Anders som äger sidan å fråga om han kan lägga in dom ;)

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:

F14ming0 skrev:
Hej, jag har märkt att det saknas vissa gråsuggor som Porcellio bolivari, Armadillidium klugii och Cubaris sp.
Finnd det någon anledning för detta eller är dem bara inte inlagda? :)


Har nu lagt till P.bolivari och A.klugii i registret.

När det kommer till Cubaris spp., så hade det varit bra att få en lista på arter som finns i hobbyn. Det finns så otroligt många arter av insekter och kryp; Hade alla lagts in så hade det förmodligen blivit väldigt långsamt och svårt att hålla allt uppdaterat då taxonomin ändrar sig.


Medlem i SHF
7
2
Concretejungle:
Anders är alltid bra att fråga. Har fått ett par arter inlagda på begäran, bland annat Armadillidium peraccae. 

44
32
Zootenance:
anders skrev:


Har nu lagt till P.bolivari och A.klugii i registret.

 

När det kommer till Cubaris spp., så hade det varit bra att få en lista på arter som finns i hobbyn. Det finns så otroligt många arter av insekter och kryp; Hade alla lagts in så hade det förmodligen blivit väldigt långsamt och svårt att hålla allt uppdaterat då taxonomin ändrar sig.



Toppen att du lagt till klugii! Hade även jag velat ha Cubaris sp (rubber ducky) tillagt.

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild