Hur ska jag omplacera?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

1
0
Burre111:
Har svårt att omplacera mina ormar. Har ni några tips hur jag kan göra. Har testat blocket, facebook market och andra grupper men får ingen napp. 

657
344
Johnexotics:
Gör ett inlägg i köp & sälj på denna sida :)

Medlem i GHF
3095
1677
EmanuelKarl:
Ett tips är att trycka på "förnya"-knappen på din annons på denna sidan regelbundet så den kommer högst upp, och så vet folk att det inte är en gammal annons med redan sålda djur som någon säljare glömt ta bort. 

Sedan ser jag att du bara säljer hela kitet (som är rätt dyrt), och inte har ett separat erbjudande för bara ormarna utan terrarium. Då kanske du går miste om köpare som redan har terrarium.

209
109
Norrby89:
Burre111 skrev:
Har svårt att omplacera mina ormar. Har ni några tips hur jag kan göra. Har testat blocket, facebook market och andra grupper men får ingen napp. 

Gissar på att du säljer bara i paket som är helt meningslösa då båda dina terrarium förmodligen är olagliga för även bara den minsta av ormarna.. 

Så sälj ormarna först sen terrariena. 

Medlem i GHF
635
410
Jimmy:
Sätt lägre pris och inte bara sälj som par. Att någon vill köpa två vuxna hanar till högt pris är inte jättetroligt.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild