Ögonfransgeckobebis morf?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

70
13
Alfredanimalking:
Jag har skaffat en Ögonfransgeckobebis men vet inte vilken morhp hon är kan någon av er experter se vilken morhp hon är

70
13
Alfredanimalking:
Alfredanimalking skrev:
Jag har skaffat en Ögonfransgeckobebis men vet inte vilken morhp hon är kan någon av er experter se vilken morhp hon är

Jag kan inte dra några förhastade slutsatser men jag tror att det är en ganska ovanlig morhp.

379
399
Mr_B:

www.moonvalleyreptiles.com/crested-geckos/morphs

kan du läsa själv... men ganska säker på att det är patternless.. fråga den du köpte den av för o vara säker.. 


70
13
Alfredanimalking:
Mr_B skrev:
www.moonvalleyreptiles.com/crested-geckos/morphs

kan du läsa själv... men ganska säker på att det är patternless.. fråga den du köpte den av för o vara säker.. 


Jag köpte henne i en djuraffär så det blir nog svårt

70
13
Alfredanimalking:

Alfredanimalking skrev:

Jag köpte henne i en djuraffär så det blir n[quote=Mr_B]www.moonvalleyreptiles.com/crested-geckos/morphs

kan du läsa själv... men ganska säker på att det är patternless.. fråga den du köpte den av för o vara säker.. 


Men tack för svaret


379
399
Mr_B:

Ja jag är ingen expert på crested. Men gav dig en länk som du kan studera. Finns fler om du söker på "crested gecko morphs" i valfri sökmotor. Svårare är det inte om det är av vikt att veta. 

du får säkert bättre träff av vetenskapliga namnet istället. Förstår inte denna panik o veta morph?


70
13
Alfredanimalking:
Mr_B skrev:
Ja jag är ingen expert på crested. Men gav dig en länk som du kan studera. Finns fler om du söker på "crested gecko morphs" i valfri sökmotor. Svårare är det inte om det är av vikt att veta. 

du får säkert bättre träff av vetenskapliga namnet istället. Förstår inte denna panik o veta morph?


Ok tack för tipsen

379
399
Mr_B:

www.youtube.com/watch?v=kpa6SCe3XEY&t=175s

här har du en video som förklarar 


Medlem i SkHF
389
501
anniemalmros:

Alfredanimalking skrev:

Jag kan inte dra några förhastade slutsatser men jag tror att det är en ganska ovanlig morhp.



Jag ser inte så bra på bilderna men om det finns lite mönster på den så brukar det kallas "flame". Testa sök på det och se om det passar in på din gecko. Det är ingen ovanlig morph. 


379
399
Mr_B:
anniemalmros skrev:


 


Jag ser inte så bra på bilderna men om det finns lite mönster på den så brukar det kallas "flame". Testa sök på det och se om det passar in på din gecko. Det är ingen ovanlig morph. 



du har rätt i att den har lite mönster. Och att det är en "flame" snarare. kikade på hans bilder i fotoalbumet, syns bättre där. O jag drog slutsatsen av dessa bilder i tråden. 

Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild