Sphynxkatter

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

32
4
Bambikill:

Tänkte att jag vill visa upp mina tjusiga Sphynxkatter även om det är ett glashusdjurforum ^^
Föder upp Sphynx sedan 8 år tillbaka, haft rasen i 9 år, och är helt övertygad om att det är VÄRLDENS bästa djur, totala översociala mysmonster pussplåster (Ja, jag blir sjukt töntig med mina katter... haha)
Mitt stamnamn är S*Sunday Best, men flera av katterna jag har nu är från andra uppfödare i avelssamverkan :)
Har inga vettiga bilder på alla men här är några :)

(För obehöriga bildtjuvar - alltså inte på forumet men andra - håll fingrarna borta, alla bilder är © Maarit Karppinen )



Komplett litet snyggo - TETRIS - (SE*Aquila Amicus Tetris)

 

 

 

Allravackraste gammelkärringen, 7 bast i höst, Cherry <3 (SC Handaro's Sunday Best Cherry Blossom

 


Strumpan, som gjort sitt i aveln och ska få nytt hem (GIC S*Sunday Best Lillstrumpa)

 

 

Mannen i mitt liv - Kid <3 (GIC S*Endless Love Ivory)

 

 

Jag och Kawaii (IC S*Sunday Best Harajuku) blev tvångsfotade av Skånska Dagbladet när hon knep dubbelt Best In Show vuxen hona på en utställning några år sedan...

 

 

Och så får väl hunden vara med på ett hörn också antar jag :) Nimbus (Vretstugans Nimbus), Brunskimmel Strävhårig Vorsteh (med töntiga moppefjun istället för raskorrekt skägg...)


85
13
Gnasher:

Det är ju världens coolaste katter, så snygga!!!!

vi försökte få tag på sphynx när vi skulle ha vår första katt, men då var det inte en regad art i Sverak (1992)

så det fick bli Devon Rex, som vi nu haft flera av sedan dess.


456
200
isdrake:

Nakendjur ftw! :) 


35
5
Fridelisan:

Åh, sphynxar är ju alldeles underbara. Jag vet att min syster köpte sina(Sigge och Silas) från dig. De är världens mest sociala och gosiga katter! Dessutom gör de sig (ibland) oväntat bra på bild. Här ser de dock mest onda ut. :)

 

Sigge

Silas


81
113
Henriette:

Kul att se dig här också Maarit! :) (SE* Naked Curls här ) 


508
304
Jonas77:

Jag har lite svårt för avel som leder till försämrade livsförhållanden för djuren.

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild