Linnaea Borealis giftig för ödla?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

12
7
Sarwes:
Hej!

Jag har ett stort regnskogsterrarium där det bor en ögonfransgecko. Min fråga är: kan linnea borealis vara skadlig för ödlan? Eller på något sätt skadlig för övriga växter i terrariet? 

Medlem i GHF
3094
1677
EmanuelKarl:
Sarwes skrev:
Hej!

Jag har ett stort regnskogsterrarium där det bor en ögonfransgecko. Min fråga är: kan linnea borealis vara skadlig för ödlan? Eller på något sätt skadlig för övriga växter i terrariet? 

Jag tror inte den är skadlig för ödlan, men jag har väldigt väldigt svårt att tro att en skandinavisk växt överlever länge i ett tropiskt regnskogsterrarium. Sedan skulle ögonfransgeckon troligen knäcka blomstänglarna

12
7
Sarwes:
EmanuelKarl skrev:

Jag tror inte den är skadlig för ödlan, men jag har väldigt väldigt svårt att tro att en skandinavisk växt överlever länge i ett tropiskt regnskogsterrarium. Sedan skulle ögonfransgeckon troligen knäcka blomstänglarna


Tack så mycket för ditt svar! Nej jag har inga höga förhoppningar om det heller men jag råkade slita av en reva när jag röjde i diket och tänkte why not :) 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild