Köpa grodor - var?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

129
74
Skane:
Vet ni några bra ställen där man kan köpa grodor? Känns som detta saknas lite i den svenska hobbyn, särskilt nu när mässorna inte är igång. Finns det någon stor mässutställare som kör genom Sverige? 

Allt gott!

5099
3873
Tropfrog:
Håll koll på köp och säljavdelningen här och på pilgift.se. I höst är det dags för groddag igen efter uppehåll. Där brukar finnas ett hyggligt utbud.


Mvh
Magnus 

129
74
Skane:
Tack
Men där säljs väll "bara" pilgift? eller?

Allt gott

5099
3873
Tropfrog:
Jo, mest pilgift. Men ibland dyker annat upp också. Kanske bättre att du preciserar vad det är du letar efter. Det finns ju en hel del grodarter.

129
74
Skane:
Tropfrog skrev:
Jo, mest pilgift. Men ibland dyker annat upp också. Kanske bättre att du preciserar vad det är du letar efter. Det finns ju en hel del grodarter.



Jag var mest ute efter någon säljare, typ en som säljer mycket grodor på mässan.


Är intresserad av lövgrodor. (De är ganska dyra i vanliga djuraffärer:)

Bra tips om groddagarna. 


Trevlig kväll!


Medlem i SkHF
974
1090
NellyNiklas:

Jag har ett gäng Polypedates otilophus som jag kommer försöka avla på i framtiden, om det skulle vara av intresse, men det dröjer nog ett år innan det blir aktuellt. 

Mvh
Niklas


129
74
Skane:
NellyNiklas skrev:
Jag har ett gäng Polypedates otilophus som jag kommer försöka avla på i framtiden, om det skulle vara av intresse, men det dröjer nog ett år innan det blir aktuellt. 

Mvh
Niklas






Hej!

Ja, det kan vara intressant - har givetvis mycket att göra med priset - skicka gärna pm till mig gällande vad du hade tänkt för pris etc.

Allt gott! 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild