Solar raptor sunstrip

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

48
19
Masayoshi:
www.skoldpaddsgrejer.se/belysning/led-belysning-reptil/solar-raptor-sunstrip-reptile-35-cm.html


Passar denna led belysningen till ett Exo-terra 45x45x60?

48
19
Masayoshi:
Svarar på min egen fråga, den passade. Någon som använder en tillsammans med en CON1?

5088
3861
Tropfrog:
Jag tror att anledningen till att du inte fick något svar var att du inte specificerade djurart och miljö.

Grottgecko, absolut inte.

Regnskogsgrodor, möjligtvis.

Ökenödlor, kanske med annat kompletterande ljus.

Men i grunden är svaret ja. En 35 cm belysning funkar utmärkt till ett 45 cm terrarium. Men jag gissar att det inte var det du ville veta? Att 45-35=10 vet de flesta ;)

Mvh
Magnus 

48
19
Masayoshi:
Tropfrog skrev:
Jag tror att anledningen till att du inte fick något svar var att du inte specificerade djurart och miljö.

Grottgecko, absolut inte.

Regnskogsgrodor, möjligtvis.

Ökenödlor, kanske med annat kompletterande ljus.

Men i grunden är svaret ja. En 35 cm belysning funkar utmärkt till ett 45 cm terrarium. Men jag gissar att det inte var det du ville veta? Att 45-35=10 vet de flesta ;)

Mvh
Magnus 




Har en Phelsuma laticauda, Har redan en HID lampa i terrariet men ville ha en ledlist för att få mer ljus i framänden av terrariet och på sikt kanske skaffa en CON1 till ledlisten för att kunna simulera soluppgång, solnedgång och månljus. Vet dock inte hur lätt CON1 är för att göra såna inställningar och om bruksanvisningen till dom kan förklara på ett bra sätt hur man gör. 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild