Vill du jobba på CyberZoo med reptiler och andra terrariedjur?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

72
400
CyberZoo:
CyberZoo växer och letar reptilkunniga!

Vi letar en person med stort kunnande och lång erfarenhet av bland annat ödlor och ormar som är ödmjuk, positiv och engagerad! Ditt kunnande bygger på praktisk erfarenhet och du följer med entusiasm de senaste rönen för hur man håller reptiler och andra terrariedjur på bästa sätt. För dig handlar det inte bara om att djuren ska överleva utan frodas och få möjligheter att uttrycka hela sin beteendepalett. Du tycker precis som vi att det är dags för djurbutiker att höja ribban ordentligt och vara ett föredöme för både nybörjare och erfarna.

Du är dessutom en riktig lagspelare som vill följa med på resan mot att bygga Sveriges bästa reptilbutik!

Vi erbjuder en tjänst med fokus på djuren och att bygga goda och långsiktiga relationer med våra kunder där du kommer hjälpa dem genom att utbilda, supporta och underlätta deras djurhållning på alla sätt du kan. Du kommer jobba på plats i Trollhättan med start någon gång i höst. Låter det som du eller någon du känner? Skicka i så fall ett e-postmeddelande till:

emil(AT)cyberzoo.se

26
8
julia455:
Oooo, låter ju kul! Får ta och skicka mail lite senare :D

40
31
19Bumbi:
Finns det möjlighet att jobba på distans? Jag hade älskat att jobba/hjälpa andra med sina reptiler. Jag bor tyvärr i malmö och har svårt att flytta sambon och mina ödlor.

72
400
CyberZoo:
19Bumbi skrev:
Finns det möjlighet att jobba på distans? Jag hade älskat att jobba/hjälpa andra med sina reptiler. Jag bor tyvärr i malmö och har svårt att flytta sambon och mina ödlor.


Tyvärr, för den här tjänsten måste man befinna sig på plats i Trollhättan. 

4
13
AbkMattsson:
Vilket drömjobb! Jag skickar ett mail omedelbums! :D
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild